Neka od najčešćih pitanja

Za koliko mogu očekivati dostavu?

Narudžbe se dostavljaju u roku od 2 do 3 radna dana za područije cijele Bosne i Hercegovine.

Kako mogu znati da li je artikl koji želim kupiti dostupan?

Artikli koji imaju zeleno dugme sa natpisom “Dodaj u korpu” su dostupni za narudžbe. U slučaju da artikl nije dostupan, možete upisati Vaš email i biti obaviješteni kada taj artikl bude ponovno dostupan.

Gledali smo neke starije LEGO setove koje Vi nemate na stanju. Da li možete naručiti taj set?

Prosječni vremenski period koji LEGO setovi provedu u proizvodnji je 2 godine. Nakon toga se prestaju proizvoditi, te mi iste ne možemo naručiti.

Kako mogu izvršiti plaćanje preko Vaše stranice?

Plaćanje robe se vrši isključivo u konvertibilnim markama (KM). 
Opcije plaćanja su:

  • Gotovina pri preuzimanju narudžbe
  • Uplatnicom u banci
  • Internet bankarstvom
  • Jednokratko plaćanje kreditnim karticima (Master, Visa, DinersClub i Maestro)

Da li ću uz svoju kupovinu dobiti i poklon?

Ako Vaša kupovina ispunjava uslove aktivnih promocija poklona uz kupovine, onda ćete dobiti poklon. Sve promocije za poklone uz kupovinu možete pogledati na ovom linku.

Da li se Vaša Loyalty Kartica odnosi i na ostale prodavnice koje imaju LEGO® artikle u ponudi?

Naša Loyalty Kartica je vezana samo za kupovine u našoj prodavnici LEGO Store Sarajevo u ALTA Shopping Centru i online narudžbe sa stranice www.svijetkockica.ba

Zašto su cijene na Vašoj stranici drugačije od cijena na ostalim online stranicama?

Naše cijene su preporučene cijene od strane LEGO® Grupacije kojih se mi moramo pridržavati.

Naručili smo pogrešan LEGO® artikl, da li je moguće zamjeniti isti?

Zamjena je moguća uz račun i sve dok artikl nije otvoren. Da bi napravili zamjenu morate platiti povratnu dostavu za zamjenski artikl.

Izgubili smo par dijelova iz seta. Da li ih možemo naručiti preko Vas?

Zamjenske dijelove možete naručiti direktno od strane LEGO® na ovom linku. Dijelovi i dostava su besplatni. 

Napravili smo narudžbu, ali smo zaboravili dodati još jedan artikl, da li možemo dodati u narudžbu?

U slučaju da je narudžba već poslana, nije moguće napraviti dopunu iste.

Da li se cijena dostave varira u kojem dijelu se Bosne i Hercegovine se nalazim?

Cijene proizvoda kao I dostave su iste na cijelom području Bosne i Hercegovine.

Da li se dostavljate LEGO proizvode u inostranstvo, izvan Bosne i Hercegovine?

Dostavu vršimo samo u granicama Bosne i Hercegovine.

Da li mogu platiti sa PayPal?

Plaćanje karticama online vršimo preko Monri Sistema.

Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se u BiH.

Sve informacije vezane za uplate možete pogledati na ovom linku: https://www.svijetkockica.ba/nacini-placanja/

Šta ako haker provali u vaš server, da li može uzeti podatke o mojoj kreditnoj kartici?

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Monri servisa, te obratno. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Da li je PDV uračunat u cijenu?

PDV je uračunat u cijenu.

Da li je moguće da naručim LEGO proizvode, a da ih pošaljete kao poklon nekom drugom?

Moguće je da naručite LEGO Proizvode koji će biti dostavljeni na drugu adresu.

Video prikaz kupovine LEGO proizvoda.

Ukoliko imate problema sa pokretanjem video prikaza, kliknite na ovaj LINK.